=)

Ojoj,  nu var det länge sen jag skrev här.
Efter att jag kom hem från skåne har jag fått jobbat väldigt mycket på Renjämt, lite mer än vad jag orkade egentligen , men vad gör man inte för pengar !
Det blev en hel del byggstäd på både katedral och fyrisskolan ,  kul att se hur det blir, men det blev lite jobbigt efter ett tag ^^

Ikväll ska jag på fest hos Hanna och Stefan!  =)
När jag var på väg hem från jobbet en dag fick jag ett sms av hanna och blev bjuden !
Jag umgås inte så mkt med dom så det blir dunder kul att parta med dom =)
Först ska vi grilla hos dom å parta massor , sen ska vi vidare till Platina, som jag aldrig har varit på. Det blir skoj dte också !  =)


Imorgon drar jag med familjen till Smögen !
Har aldrig varit där såd et blir nog en mysig upplevelse =)

Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0