Oj!

Ojsan !  nu var det länge sen jag skrev här .  Men jag har haft fullt upp den senaste tiden ,  vet inte var jag ska börja någonstans. 
Jag börjar där jag slutade sist .

Smögen med Familjen!
Det är ju alltid mysigt att umgås med familjen ,  men ibland blir det lite för mycket. 
Vi bodde i en ganska stor stuga med 6 bäddar i , den var väldigt mysig .
Det mesta vi gjorde där var att kolla på båtar i hamnen , åt räkor , kikade i affärer i hamnarna  , spelade kort och yatzy , satt i restaurangen på campingen och lyssnade på trubbadurerna.

Sandra hade en kompis som jobbade på ett konstgalleri , som vi åkte och hälsade på ,  han berättade att vi fick följa med honom och hans tjej ut på sjön och åka lite båt. 
Jag och Sandra följde ju självklart med, och det var tydligen en värsting båt vi fick åka,  men eftersom att jag inte är så väldigt intresserad av båtar hade jag ingen koll på var det var .   Mne mysigt var det och lite blåsigt .
När vi kom tillbaka till campingen fick vi höra hur avis pappa var på oss,  hah så man kunde ju retas med honom om båten !

Det var väldigt mysigt i Smögen och alla ställen som vi var på ,  men jag tycker det blev lite långtråkigt ibland,   men men , man kan ju inte ha roligt jämt, 

Skåne!
När jag hade kommit hem från smögen tog det inte lång tid innan jag drog vidare till Kim i skåne !
Jag kände att det var lika bra att passa på när jag fortfarande var ledig , skolan skulle börja 2 veckor efter så ,

Alltid lika kul att hälsa på där !  =)
Även fast det blev lite tokigt ,  men men  alla gör misstag så är det bara .

Tåget gick som det skulle och inget krångel skönt skönt,  men där emot när jah skulle hem trodde jag att det skulle gå åt skogen ,  jag hade kollat resor på internet  , där stog det att det var fullt ,  Men vi¨åkte in till stationen i malmö ändå för att kolla,  då var det fullt och det blev Kaos,   men så sa damen i kassan att jag kunde ta ett annat som gick från ett annat ställe , lite utanför ,  så dte tog jag och det blev  MKTMKT billigare ,  bara 228 kr .   Billigt är bra! 
Jag fick ju vänta ett tag på tåget,  men det klarade ja av!  ville komma hem , så det vara bara att vänta .,
När jag hamnade på tåget var det nästan tomt ,  och det likande Lännakatten ,  lite läskigt ,  men det var rätt skönt ändå !
När jag kom fram till Sthlm 6 timmar senare satt mina kära Päron där och väntade på mig =) 
Tackar Tackar för skjutsen !  =)

Igår åkte Emma till Göteborg!
Å det blev jätte tråkigt här hemma utan henne ! =(     Men men jag var tvungen att låna ut henne till Jonte!
men snart är dom hemma igen !  =)

Så nu sitter man här och vilar upp sig inför skolan som börjar imorgon!
eller det är bara introduktionsdag ,  men det låter bättre om man säger att skolan börjar då !


Heejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0