=)

Idag har jag varit ledig,  eller  ledig från vadå ?    Jag har ju inget jobb,  bara lite extra .   Men det lät ganska bra att vara ledig. 
Idag har det varit ganska tråkigt väder, så jag tog en promenix till Statoil och hyrde 2 filmer !
"My best friend´s girl"  och "bröllopsduellen"
De va roliga filmer, men bröllopsduellen var ändå bäst !


I helgen har jag haft fullt upp!
I fredags var jag på stan och shoppade med Emma och Sanna .  Det var skoj att träffas igen, eftersom att vi har jobbat för fullt s¨har vi inte träffats på länge,  så lite uppfriskande minnen med brudarna skadar aldrig ! =)

I lördags var det lagmiddag som stog på kalendern.
Vi åt på Felles jobb , kanske inte det mest påhittiga stället , men mysigt var det .
Vi hade bestämt att vi skulle hålla till i stadsparken efter att vi ätit om dte var bra väder,  och vädret var ganska så bra , så vi hamnade i stadsparken och spelade kubb.  Roligt var det , och jag vann någon gång, men turen var inte på min sida,  det var lite svårt att träffa när dte blev lite mörkt.
När vi nästan frös ihjäl gick vi vidare till Etage!
Mitt efterlängtade ställe.
Jag trodde nästan inte att ja skulle få komma in , men ja ställde mig i mitten av alla snubbar , så det var lugnt !
När vi kom in såg man väldigt många man kände, så det var bara att gå runt och hälsa på alla människor !
Trevligt trevligt!
Det var en super rolig kväll . Hoppas vi gör om det många gånger!

Söndagen spenderade jag i Stenhagens jumpasal och spelade Innebandy !  =)

Nu är det Filmtajm !
Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0