Länge sen !

Jaa , nu var det ett tag sen jag skrev här.
Men jag har haft fullt upp att jobba på Renjämt , har varot helt slut efter en dag på jobbet . Värmen tar kol på mig !
Men man tackar ju inte nej till pengar !



Igår fick jag jobba med syster på akis!  vi tvättade gardiner och drapeier !  kul kul men jobbigt var det !  =)

I fredags var jag och emma till Enköping .
Vi skulle till hamnfestivalen , men det blev lite ändrade planer när vi kom dit.
För att komma in behövde man betala 220kronor, och vi kände att vi inte var tillräckligt rika för det,  så vi tog oss en sväng runt enköping och kikade lite. vi hamnade på en restaurang för att dricka något,  det tar på krafterna att gå vilse i Enköping,!

Lördagen spenderades på 3års kalas och i stadsparken.
Mitt kusinbarn Alexander fyllde 3 år , så då måste man ju gratulera honom ! när vi kom dit fick vi lite mat och fika, sen blev det 5-kamp!
Dom vuxna tyckte att jag skulle hålla i det , men jag fick hjälp av kusinens fru ! tack och lov !   =)  det var ett roligt kalas !

När jag kom hem fån kalaset bestämdes det att jag skulle umgås med Jennifer , felle och martin .
Dom hade bestämt att gå på bio, men jag lyckades övertala dom att vara i stadsparken med mig ! = )
Men ingenting bli ju som planerat!   det blev lite segt i stadsparken, så vi kom på att vi kunde gå och bowla.
Men när vi kom fram till bowlinghallen hade dom stängt ! 
Det var ungefär så kvällen slutade.

På söndagen åkte jag till Jennifer och skulle bada!  =)
Årets första dopp är nu avklarat!
Det var mysigt ,  kommer nog åka dit flera gånger !
25kronor att komma in,  det är ju ingenting!  =)

När vi hade tröttnat på badet så åkte vi hem till Jennifer och skulle piffa till oss för att åka in till stan och kolla på Innebandy.
Alltis kul att vara med Jennifer !  <3


I måndags efter jobbet drog jag till Fjällnora med Nauska, Danne, Stefan och Hanna.
Riktigt mysigt .
Det var ganska kallt. Men jag är badkruka ibland ! 
Jag skuller på att det ar första gången ja badade i en sjö i år !  Bra ursäkt tycker jag !


Näe nu ska jag hitta på något roligt att göra !

Hejs !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vi gick inte vilse i Enköping. Vi tog bara lite omvägar ^^

2009-07-05 @ 12:56:28
URL: http://svea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0