Skåne!

Imorgon drar jag och Emma till SKÅNE !  =)
Där ska vi träffa Kim och hans kompisar !  vi ska spendera dagarna i en stuga på något trvligt ställe =)

Idag har jag tvättat hela dagen för att ha några rena grejer till skåne. När jag hade tvättat klart åkte jag till Coop forum och mötte upp emma, för vi skulle handla inför skåne.
Men det blev lite mindre än jag trodde,  det blev nudlar, riskakor, bröd, varma koppen och lite sånt.

Ikväll blir det att PACKA massor och försöka att inte bli så jätte nervös.  Det kommer jag nog klara av hoppas jag !  =)
Men jag ser verkligen fram emot att åka dit och träffa alla =)
Det är första gången jag och Emma semestrar ihop!  =)    det blir skoj skoj =)

Nu ska jag börja packa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0