Veckan !

Ojsan !  nu var det ett tag sen sist ,
Har hänt mycket !
Förra veckan var det ganska lugnt , blev lite shopping och hälsa på mormor och Emma.
När jag hälsade på hemma hos Emma , fick jag hjälpa henne !
Hon hade varit med om en olycka på jobbet , så hon kunde inte riktigt gå .  =(  stackars liten .
Det såg verkligen ut att vara jätte jobbigt,  men eftersom att jag är världens snällaste så hjälper jag ju till så klart =D
 Vi kikade på film och åt piggelin!  Mysigt var det =)
 
På torsdagen var jag förbi mormor och fikade lite!
Det var lika trevligt som alltid!
Vi började prata om Kung karl gustav båten!
det slutade med att vi bestämde oss för att åka den på söndagen . 
Jag, mormor och Nathalie skulle åka.
När vi hade bestämt tillräckligt om båten så gick jag hem .

På fredagen jobbade jag på akis med syrran och tvättade gardiner och draperier igen !
Det är väldigt trevligt och ganska kul, när alla människor kommer fram och frågar vad man gör,  då får man försöka förklara så gott det går,  jag har egentligen inte så bra koll på varför  å så ^^
När vi satt och tog en rast så gick det förbi en snubbe med poliser fast bojade i ena handen på honom. 
Det var lite läskigt,  men ja överlevde ändå =)

På lördagen passade jag på att gå ner på stan och köpa hårfärg ,  jag såg ju ut som en jag-vet-inte-vad  i håret .
När det var klart drog jag och pappa ner på stan och väntade på Sandra ,  vi skulle gå och äta på Aten. Mamma var på sin line dance så hon var på annat håll .
När vi hade käkat klart drog vi oss till farbror Gregge för att få lite rabarber  =)
Där satt vi och var sociala ett tag, men sen drog vi vidare till Lingon!
Där blev det lite cider och musik .  mysigt mysigt ! =)
När glasen var tomma hyrde vi film , "patrik 1,5" och "vi hade ialla fall tur med vädret igen"   så vi spenderade restan av kvällen i soffan och kikade på film med Rabarberpaj !  =) 

På söndagen var det dags att åka båten med Mormor Nathalie och Annika.
Det var mysigt ! och den åkte samma väg som vi hade gått och paddlat på hajken i 3an ,  så man fick ju några roliga minnen att ploppa upp !  =)


Heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0