Vem sa att det skulle vara lätt?

Jaa, nu har jag börjat fundera om jag verkligen gjorde rätt som började plugga.  jag tycker verkligen de är jätte kul och jag har jätte härliga klasskompisar. 
Men det är just det allt runt omkring, allt plugg och missförstånd..  Hur skulle man klara sig utan sånt?
Jag tänker inte hoppa av eller nått sånt,  för jag ska banemj bli klar me det jag har börjat med !
Just nu sitter jag och håller på med min minirapport..  det går ju frammåt men fasiken va svårt det är.. 
Papper överallt  hit och dit.

Men snart är det Tinas 30 års kalas ! å de tycket ja sla
bli skoj  :)

Näe nu blev de en kortis,  mådte börja plugga igen ...
Heejs!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

You can do it ! :)

2009-11-28 @ 16:51:33
URL: http://svea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0