Årets slut och allt som hör till .

Jaha, då var de slut med 2009 nu då .
Jag får hoppas att 2010 blir lite bättre än -09.

Julafton
Spenderades på lite olika ställen .  Det började med att vi åkte och hälsade på mormor och fikade lite där, när vi hade tröttnat på det åkte vi iväg till Kattis. Där fick vi tårta och grejer, hon fyllde ju år .
Efter Kattis åkte vi hem och kollade på kalle och började fixa maten. Mysigt var det !
När vi hade käkat var de dagt att öpnna julklapparna, 
jag fick:
* en papperskorg
* sparbössa
* massa choklasaskar
* dvdspelare
*Uppsalakula
* Film
* Kavel
* pengar

Jag hoppas att alla blev nöjda med det dom fick av mig, för jag kände att det var bra julklappar . 

Juldagen
Ja, det var ju pappas födelsedag .  han fick:
* 2 kokböcker
* en fräckis bok
* en skiva
* en film
* en Buddastaty som liknade honom

På kvällen var det party som gällde, jag gick ut på kalas med Jocke, Jennifer, Jossan, Niklas och Felle.

 
Jag hade en riktigt kul kväll då ! tack så mkt !  =D


Nyår
Det började med att jag och Emma hade beställt bord på Kina garden, där var de ganska mycket folk , men en mysig stämning.  När vi hade käkat klart gick vi till Pierres kompis Pelle som hade fest.
Det var lite svårt att hitta och det var svinkallt innan vi kom fram .
Där var det ganska många personer, jag kände igen hälften ungefär :)
Där satt vi och lyssnade på musik, spelade Twister, kollade på hockey å drack lite gott.
När klockan blev 12 stog vi ute och kollae på raketer, killarna hade ochså en liten låda med raketer som vi kikade på .   När vi tänkte gå in så insåg Pelle att hans nycklar ligger kvar i hans lägenhet, så vi stog och väntade på hans grannar som också stog där ute. Jag och emma och Mattias var ute en liten extra stund så alla kunde röka klart,  när vi gick in så gick vi upp till grannarna och våldgästade dom lite. Men vi fick komma in och dom var jätte trevliga. Jag och Emma sprang upp och ner mellan festerna hela kvällen.


 
  



=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0