En ledig dag...

Idag är jag ledig, och jag tänkte försöka utnyttja dagen så mycket som det går.  Men jag känner redan nu att den planen inte kommer gå så långt.
Jag har bestämt att jag måste plugga, och så ska jag hälsa på pappsen på sjukhuset och i samma veva ska ja käka lunch med mamsen på stan, innan vi går till pappsen.

Efter besöket hos pappa blir det en sväng till Tiunda, och träna mina boys !  Hoppas det blir en rolig träning.
För jag känner att jag kan behöva lite glädje idag ! :)

Man känner verkligen vilka som bryr sig och vilka som inte gör det.
Ibland känner man verkligen att man vill prata om alla sina problem,  då vill man gärna prata med någon person som besvarar de man säger, annars känns det som att man pratar med en stenvägg.
Men det värsta av allt är faktist att de personer man litar mest på och de man vill ska bry sig, de har inte ens frågat hur de är . Eller inte ens hört av sig.
Hur mycket betyder man då för dem ?
Jag borde egentligen inte sitta å fundera på sånt, de finns ju annat att tänka på. Men just nu känner jag att alla möjliga konstiga tankat ploppar upp i mitt huvud .
Hur ska man lösa allt ?!?!!


Kommentarer
Postat av: hanna

usch då:( mig kan du alltid prata med vet du. jag känner dig ju inte helt så, för mig är det ju svårt att avgöra å se dig att du är ledsen, för du är ju så pnutti nutti gullig och glad jämnt tihi:D sån är inte jag hahaXD i´m evil haha;)

2010-02-01 @ 18:21:42
URL: http://girlishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0