Nya tag och ny kurs !

Oj , ingen kan påstå att jag är så aktiv på min blogg. Men har man fullt upp så har man.



Jag har iaf klarat av första kursen på lärarprogrammet. Nu känner man sig väldigt duktig och nu vill jag bara komma igång med den nya kursen, alltså min inriktigt. Pedagogiskt arbete med yngre barn är kursen jag har längtat efter i ett helt halvår. 
Kursen började idag och vi har redan hunnit med en förläsning. Känns lite tokigt att ha det samma dag, när man inte ens har hunnit kollat på litteraturen, så man förstår vad föreläsaren pratar om. Men det gick bra och vi hittade rätt i det nya huset ,  Blåsenhus !

Men att börja en ny kurs innebär ju också att få en ny klass. Det känns faktist väldigttråkigt att behöva lämna våran 29-30 klass. Det är ju alltid så att lagom till när man ska byta eller sluta så lär man känna klassen mer och mer. I lördags hade vi avslutningsfest med klassen, det var den roligaste klassfest jag någonsin varit på. Allt blev väldigt lyckat och det var väldigt många som hängde med.
Men det blev bestämt att vi ska ha många fler klassfester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0