Pappa kom hem !

Nu har det gått tre dagar.
Tre dagar sen pappa blev inlagd på sjukhuset på grund av att hans näsblod inte ville sluta.
Det har hänt förut, men då fick han bara stanna ett dygn. Men nu är han uppe i 3 !!
Det var meningen att han skulle fått komma hem idag, men när mamma och Sandra var och hälsade på honom hade han fått prickar på magen.  Han trodde att det var värmeutslag. Det var det man hoppades på.
Dagen efter hade det kommit prickar i ansiktet på honom, också.  Värme utslag i ansiktet låter inte så rimligt :S ? 
Läkarna kom fram till att det var små blödningar i huden.
Det känns ju bra att höra sånt :/ .  Men de skulle gå över genom att han skulle få en påse nytt blod med nya vita blodkroppar. Så nu hoppas jag verkligen att det hjälper, så att han får komma hem och känna sig frisk ett tag till.

Idag är första dagen jag kan känna mig lugn. Mamma säger att pappa är på väg att bli bättre, och jag har "vant" mig att pappa är där borta.
 
Alla skämt och smeknamn .  Vart är dom?!?!  jag saknar det. .
det känns väldigt tomt hemma utan pappa, det är tur att mamma är hemma och vill prata om allt. Hur skulle man stå ut annars ?!?!? 
Men jag försöker tänka att det är ungefär samma sak som när de reser iväg på nån kurs eller liknande,  men det går inte att jämföra en kurs med ett sjukhus !



Nu vill jag att du kommer hem Pappa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0